Subject: MEEDIAPÄRING | Flux 20mg saadavuse probleemide kohta
From: "Margarita Skripkina" <[email-masked]>
To: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>, "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Sun, 15 Dec 2024 17:34:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Ravimiameti esindaja,

Narvamus ajaleht kirjutab hetkel artiklit noore naise kohta, kes on oma 
blogis jaganud muret antidepressandi Flux 20mg saadavuse raskuste üle. 
Soovime oma artiklis kajastada olukorda terviklikult ning pakkuda lugejatele 
ametlikku teavet. Seetõttu pöördume teie poole, et saada vastuseid 
järgmistele küsimustele:

1.	Miks esines 2024. aasta sügisel probleeme Flux 20mg saadavusega 
apteekides?
2.	Mis on põhjustanud Flux 20mg ravimiga seotud tarneraskused?
3.	Milliseid meetmeid on kasutatud tarneraskuste leevendamiseks?
4.	Kas probleem on 2024. aasta detsembriks lahendatud? Kui jah, siis kuidas?
5.	Kas Fluxi tarneraskusi on esinenud ka varasematel aastatel? Miks probleem 
kordub?
6.	Kas 2025. aastal on oodata sarnaseid tarneraskusi?
7.	Kas Ravimiamet on andnud apteekidele või tervishoiutöötajatele juhiseid, 
kuidas toetada patsiente Flux 20mg tarneraskuste ajal?

Loodame saada teiepoolse kommentaari hiljemalt 19. detsembriks, et tagada 
artikli õigeaegne avaldamine.

Teie vastust ootama jäädes,

Narvamus ajalehe toimetaja ja ajakirjanik

Margarita Skripkina

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 55650464